2016. december 1., csütörtök

Szövés

Azt ígértem egy korábbi bejegyzésben, hogy megmutatom a szövéseimet, szépen sorban, apránként, Jöjjön hát a következő :-)
Tavasszal, amikor második alkalommal jártam Judit műhelyében, arra gondoltam lesz időm felkészülni, megfonni a megfelelő fonalat mire odajutok, de jócskán alábecsültem mennyi idő alatt "érem utol" magamat az eyetem befejezése és az államvizsga miatt elmaradt dolgaimmal (igazából, máig nem sikerült).
 A szövést viszont semmiképpen nem szerettem volna lemondani, így, amikor láttam, hogy reménytelen a saját fonalam fonását befejeznem, így beletörődtem, hogy akkor legalább saját festésű legyen. 
 Kicsit keleties, bohém színvilágban gondolkoztam, így lila, pink, és türkiz színű vadselyem fonalat festettem, amit olajzöld felvetésben szőttem csíkosra.
A szövés Lukács Judit műhelyében készült, a fotókat a nap közben és végén Judit készítette. Mindig hálás vagyok a segítségéért és az időért, amit nála tölthetek. 
Utóirat: ha valakinek feltűnik a ruha színe és a felhasznált fonalak között hasonlóság... mondanám, hogy a véletlen műve, de valószínűleg nem az.

Nincsenek megjegyzések: