2021. június 6., vasárnap

Mire gondolt a költő?

... avagy... Segítsééééég!!!

A lakás átrendezés folyamatában (igen, még mindig, igen, én így szállok le a bringáról), szépen lassan átnézem a fonalkészleteimet. Na az egy dolog, hogy mindenhonnan kisebb-nagyobb csomagok bukkannak elő, többnyire zoknifonallal, az meg egy másik, hogy bukkannak elő meglepetések, vagyis  elfeledkeztem róluk, de  ahogy a kezembe akadtak eszembe jut, hogy miért, mire vettem az adott fonalat.... vagy csak megvettem, mert tetszett, elég olcsó volt,. és meg kellett mentenem egy dohos turkálótól, vagy ilyesmitől.... Szóval mindez rendben van. 

De most olyan csomagba botlottam, amit láthatóan valami konkrét szándékkal vettem. 

Drops Lima.  


Van belőle 400 gramm gyöngyszürke, 150 gramm sötétpiros (bordó), 50 gramm világos rózsaszín és 50 gramm türkiz. És nem emlékszem, mi a fenét akartam velük csinálni. 

Magamat ismerve, valószínűleg valami DROPS minta volt, valami norvég vagy fair isle mintás, de nem feltétlenül Limára írva, és vaélószínűleg nem ezekre a színekre. Megpróbáltam a "nordig" taggel jelölt mintákat átnézni a DROPS oldalán, de nem találtam olyat, amihez ezek a mennyiségek kellenek. A fene se tudja. 

Lehet, hogy a DROPS FB oldalán, vagy a DROPS workshop csoportban láttam valamit, de az évekkel ezelőtt lehetett (legalább 3-4)

Előfordulhat, hogy valami Kate Davies mintához válogattam, de a Lima túl vastag az ő cuccaihoz. 

Nos, van valakinek valami ötlete mire szánhattam? Vagy javaslata arra, hogy mit csináljak ebből a kupacból? 




Nincsenek megjegyzések: