2022. április 11., hétfő

London

Időről időre megfogadom, hogy az utazásokról is írok itt, de aztán, valahogy olyan ritkán jutok hozzá. 

És mégis, ez a bejegyzés is egy olyan, aminek kezdete (és a folytatása is) eléggé ismerősnek tűnhez. 

Szóval...

Amióta ismerjük egymást, emlegetjük, hogy el kellene utazni Londonba (úgy általában Angliába is, de különösen Londonba). Én már kétszer jártam ott, Kristóffal, N. volt ott a kollegáival, ha rövid időre is, szóval egyikünknek sem volt teljesen idegen a hely, de a sok utazás között együtt mégsem voltunk Londonban. 

Először ugye voltak más utak, közelebbi célok, Horvátország, Prága, Németország, Olaszország, aztán jött a Covid, és elég erőteljesen lekorlátozta az utazási lehetőségeket. 

Az idén azonban könnyebbedni látszanak a dolgok, és amolyan elég bizonytalan módon London újra előkerült, majd el is tűnt a "majd egyszer" süllyesztőbe. Azonban, amikor kedvenc Bandánk kirakott egy bejegyzést egy londoni koncertről, egymásra néztünk, és azt kérdeztük: "Mikor, ha nem most?" Gyorsan körülnéztünk repülőjegy és szálloda ügyben, és megállapítottuk, hogy tulajdonképpen nem kerül sokkal többe Londonba utazni, mint mondjuk Debrecenbe, vagy épp Sopronba. Így kicsit belehúztam a munkába, éjjel-nappal dolgoztam, és még néhány éjjel, majd bepakoltam a hátizsákomat és nekiindultunk. Most pedig tessék, néhány véletlenszerűen válogatott kép. 















Nincsenek megjegyzések: