2023. augusztus 17., csütörtök

Rokokó

 Jól van, rendesen rákattantam a rokokóra.

Az idén sok 18. századi holmit varrtam, nemcsak magamnak, hanem a csapattársaimnak is. 

Volt egy jó nagy projektem, amit meg akarok mutatni itt, a képekre várok csak. 

Ugyanakkor, addig is azon tűnődöm... elkezdtem írni a bejegyzést a poszthoz, de nagyon hosszú, bő lére eresztett lett, jó sok miérttel és hogyannak, és kíváncsi vagyok,s zívesen olvasnátok-e, kíváncsiak vagytok-e arra, hogyan gondolkodom, milyen folyamat az, amíg eljutok addig, hogy eldöntsem mit varrok, miből varrom, miért azt varrom, hogyan varrom meg, vagy csak a képeket szeretnétek látni, én meg fogjam be. 

Nos, hogy legyen? 

Addig is, hoztam még néhány képet kicsiny, de egyre növekvő 18. százados csapatunkról a Mare Temporisban, Vácon, júliusban fotózva... és csak várjátok ki a múlt hétvégi, győri képeket... 





1 megjegyzés:

Emese írta...

Én kíváncsi vagyok mindenre is! Az a legjobb, ha bő lére van eresztve!