2021. február 12., péntek

Piros kesztyűk

Azóta szerettem volna egy pár piros kesztyűt, amióta 2018 késő őszén megvettem a kedvenc fekete/fehér pöttyös kabátomat. Ahogy magyarul mondjuk, isten almai lassan őrölnek, de hát, messze nem ez a legrégebbi, eleddig megvalósítatlan tervem. 
A legutóbbi kötős nekibuzdulásomban jónéhány pár zokni mellett, sikerült több ujjatlan kesztyűt is készítenem, többek közöt végre egy pirosa is. 
A számomra szokásos módon, az ujjától kezdve, onnan lefelé haladva, a bordás mintás passzéig kötöttem, így az összes rendelkezésemre álló fonalat fel tudtam használni, miközben nem kockáztattam, hogy idő előtt kifutok belőle. 
Tényleg nem olyan nagy "vasziszdasz", csak egy pár sima, félujjas kesztyű, egyszínű piros fonalból. 
A fonal egy gombolyag DROPS Alpaca, ki tudja mikor, jó régen vettem. 
A kötőtűk?  2.25 mm Knit Pro Zing. 

Fotók: Norbert Varga. 

Nincsenek megjegyzések: