2021. február 26., péntek

Egy rózsaszín sál új élete. Meg az enyém.

Ez a kendő nem új. Vagy 5 éve szőttem. 
Még itt a blogon is írtam róla, itt. 

 

Hogy miért teszem újra ide? Részben persze azért, mert annyi idő után végre megcsináltam a rojtokat, be is avattam, kivasaltam..

Rendes fotókat is csináltunk róla...
De azért is, mert ez a szürke/rózsaszín összeállítás utolsó darabja. A hab a tortán, a pont az i-re, 
Néha azt mondják, az öltözékem elég jól van összerakva, néha megkérdezik tőlem hogyan csinálom. 
Hát így. Néha jön valami, ami elindítja a vezérhangyát. Ebben az esetben ez egy pár rózsaszín bakancs volt, ami jól szimbolizálta azt a néhány hónapot 2018 őszén, amikor a szerelem új volt és friss. és mindent rózsaszín szemüvegen át láttam. Két és fél évvel később, a szerelem még megvan (csak mondom). 
Mindig is szerettem öltözködni. Nem csak jelmezekbe, és történelmi ruhákba, de mindig szerettem megválogatni és összerakni a hétköznapi ruháimat is. És mindehhez rengeteg holmim van. Bevallottan, nagy részük turkálókból származik, és szinte fillérekért kerültek hozzá,. de akkor is... Volt idő, amikor a legutolsó "rendes" munkahelyemen pl fogadásokat kötöttek a kollégáim arra, hogy mikor veszem fel ugyanazt azt öltözéket kétszer. Közel egy évig dolgoztam ott, és nem adtam meg neki ezt az örömöt :-) 
Ma már sokkal kevesebb ruhám van, részben, mert az elmúlt 5 évben többnyire itthonról dolgoztam, és nem csinoska irodista holmikra már nem volt szükségem. részben mert meghíztam. Nem kicsit. Nem akarok túlságosan belemenni, de az elmúlt tíz év nem volt habos torta, szingli anyuka, az egyetem, a munkanélküliség, a pénzkérdések, és még egy sor gond miatt a stressz rendesen hazavágta a pajzsmirigyemet, és az ez a 10 év folyamatos küzdelem volt a súlyommal, ami, bármit is próbáltam, csak felfelé kúszik. A mai ruháim jócskán eltérnek a tíz évvel ezelőttiektől. Egy dolog azonban nem változott. Még mindig szeretem "összerakni" az öltözékemet. 
Így csinálom. A bakancstól a zoknin és a kesztyűkön át, a nyakbavalókig. 
Néhányan azt mondták, többet kellene mutatnom a ruhatáramból itt a blogon, és arról, hogy rakok össze egy öltözéket. 
Mit gondoltok? 
Félreértés ne essék, nem lesz ez egy öltözködős, vagy ruhavásárlós blog, annyiszor nem öltözöm fel "rendesen" de mutassak időről időre egy-egy öltözéket? 

Képek: Varga Norbert

3 megjegyzés:

Cserny Cherry Ildikó írta...

Persze! En szivesen olvasnam. Mivel en is igy vagyok vele, hogy tudatosan valogatom a ruhataramat, a kiegeszitoket hozza. De mindig jo belenezni masok otleteibe. Bar az oltozkodesi stilusunk egy kicsit eltero. :)

Cserny Cherry Ildikó írta...

Persze! En szivesen olvasnam. Mivel en is igy vagyok vele, hogy tudatosan valogatom a ruhataramat, a kiegeszitoket hozza. De mindig jo belenezni masok otleteibe. Bar az oltozkodesi stilusunk egy kicsit eltero. :)

peony írta...

Ildi, nemcsak a stílusunk, hanem a métereink, a színeink... Én szeretem néha nézegetni, hogy mások hogyan raknak össze egy-egy öltözéket.