2021. április 19., hétfő

Történések

Olyan jó voltam az elmúlt néhány hónapban mostanáig, de most úgy érzem veszítek a lendületemből. A pestis elleni oltástól (meg az éppen rettenetesre forduló időjárástól - hó??? Április közepén? Ugyan már!- ami napokra lelassított, örültem, hogy a munkám "minimum muszáj megcsinálni " részét le tudtam adni (azt hiszem ez a hónap sem az lesz, amikor előre dolgozom).

Azért néhány dolog mégis történt. Ha kicsik is. 

Például ez: 

Kinyitott za ikea, ráadásul kaptak abból a komódból, amit hónapok óta keresek. Én nem is akartam volna menni, mert úgy gondoltam dugig lesz, és a létszámkorlát miatt tutti kilométeres sorok állnak majd,  de N megnézte a weboldalukon, és a beengedhető 1300 főből 363-an voltak az üzletbe, hát nekiindultunk, és, ha már ott voltunk, feltankoltam műanyag dobozokkal... 
És, ha már a dobozoknál tartunk ez is történt...

Tudom, hogy őrület, totál őrület, hogy mennyire nem tudok nemet mondani némi jó ki zoknifonalnak. Mióta? másfél éve küszködök a lakás-átrendezéssel, hogy minden elférjen, és napok óta pakolgattam a fonalaimat a dobozba, és kb bárhova nyúlok találok néhány gombócot... ezredszer is megállapítottam, hogy valóban istentelen mennyiségű fonalam van, és irgumburgum, nincs több vásárlás, amíg.. aztán volt pár kimondottan xar vacak napom, és kifosztottam a kedvenc fonalturim webshopját. umm... 

Azért ez is történt:
Annak, hogy hullámokban éreztem magam nyomorultul, az lett az eredménye, hogy egy délutánt és estét ágyban töltöttem a TV-vel, és végre sikerült befejeznem az újévi pulóvert, sőt a szálakat is eldolgoztam. Ugyan a lelket is ki kell még blokkolnom belőle, de az ikea kör azt is jelentette, hogy végre nekiugrunk a nappalinak, és ugyebár az ilyen dolgok először MÉG NAGYOBB   káosszal járnak. Sokkal nagyobbal. Pillanatnyilag nincs annyi hely a padlón, hogy kiterítsem azt a pulóvert.

Remélhetőleg sikerül megráznom magam, és visszatérni a rendes blogoláshoz, még mindig vannak fotóim és terveim pár bejegyzésre, és, hát készülőben is van ez-az.
Addig bocs, de polcot kell pakolnom. 

Nincsenek megjegyzések: