2024. október 20., vasárnap

Bukta

Még áprilisban, azon törtem a fejem, hogy belemenjek-e egy készletfogyasztó kihívásba, vagy sem. 

Elég gyorsan rájöttem, hogy anyagok szempontjából nagyjából reménytelen a dolog, de mi a helyzet a fonalakkal? 

Nos, elbuktam azt is. 

Pedig elég jó voltam, úgy egy hónappal ezelőttig, csak két darab 50 grammos gombócit vettem, amiből azonnal el is kezdtem egy pár zoknit, bár elég sokáig tartott, de azóta be is fejeztem. Utána pedig, beismerem, elég keveset kötöttem, már kézimunkákra koncentráltam, hímzésre, csipkeverésre, és aztán ott volt az a pokoli nyár, amikor csak a túlélésre tudtam koncentrálni.

De legalább fonalat nem vettem, és közben befejeztem az újévi pulcsit, elkezdtem egy másikat a DROPS Soft Tweedjéből, már csak az aljából hiányzik, kötöttem néhány pár történelmi harisnyát, és elterveztem csíkos/fair isle/norvégmintás pulcsit, hogy még többet használjak az óriási zoknifonal-készleteimből. 

És akkor, szó szerint a kedvenc fonalturkálómmal szomszéd házba kellett elmennem valamiért... Egészen addig sikerült még a környéket is elkerülnöm, de most nem volt választásom. Kitaláltátok. Bementem, és nyomorultul elbuktam. Ott visított a ládában néhány cuki gombócka, hogy haza akar velem jönni. 


A képről hiányzik egy motring, mert alighogy hazaértem, belekezdtem egy kardigánba, amit évek óta tervezek, és azt használom a minta színének. 
És aztán megint a városnak abban a részében volt dolgom... Uppsz. 


Az utóbbi időben vásárolt fonalakat nézve (vagyis a tavaly ősszel Hollandiából hazahozott "szuvenír-fonalakat" nézve, mintha a kék/zöld korszakomat élném...
Bár az a zöld motring ezzel a másik színeshez is illene... 
A világos lilából remek kontraszt/minta lehetne a sötétlilával...(vagy más sötétlilával)
Abból a lilából meg remek zokni-orr/sarok/passzé lehetne...
A három motring barna egyértelműen térharisnya lesz, a szürke mindig jó alap, és itt van még ez...
Nézzétek meg közelebbről. Van benne egy lilás csili-vili szál.  Nyilvánvalóan nem használnám zokninak, de akkor mi legyen belőle? 

Felmerült egy csíkos kendő, vagy egy csíkos vállú kardigán, mindkét esetben gyöngyszürke zoknifonallal... vagy kidsilk típusúval ??? 
Mit gondoltok? Van ötletetek? Javaslatotok? Nemcsak a csili-vilire, hanem a többire is? 

Nincsenek megjegyzések: