2022. január 1., szombat

Boldog Új Évet!

Ez az, ahogy Instagram látta az elmúlt évemet:

És így nézne ki a top 16
Mert nem a kedvelések, de még csak nem is a kézimunka számít (bármennyire is szeretem, és bármennyire a személyem részének tartom), hanem minden más. Barátok, szeretet, szerelem, a tapasztalatok, a zene, az utazás. és hasonlók számítanak. 

 Sokat gondolkoztam az elmúlt éven, és nem, egyáltalán nem utáltam. Nem is volt rossz. Persze, semmi sem érhet fel a 2018-as év utolsó hónapjaival, vagy 2019-cel, de... Úgy gondolom, a világ olyan hirtelen állt meg 2020-ban. Emlékszem, ahogy végigsétáltam a teljesen üres utcán, és arra gondoltam, a világ megváltozott, és az életünk már soha nem lesz ugyanolyan. 2021-ben úgy láttam, hogy igazam volt. Sok minden megváltozott, kis dolgok és nagyok, és azt hiszem, mindannyian küzdünk azzal, hogy hozzászokjunk ezekhez a változásokhoz. 

A jövőre nézve, minden év elején úgy gondolom, hogy ebben az évben jobb kézműves leszek, jobb blogger, de a tapasztalat azt mondatja velem, majd igyekszem, és a többit meglátjuk. Először is van néhány dolog a tarsolyomban, amit megmutatnék, a következő néhány hét így még mindig utolérős módban fut majd, bár kevésbé az események, inkább az elkészült darabok lesznek a főszereplők (még a tavalyi újévi piros pulcsimat sem mutattam meg...).

Now, üdv 2022-nek. Bízzunk benne, hogy jobb lesz hozzánk. 

Nincsenek megjegyzések: