2021. március 12., péntek

Maradékos nyakas - újra

Napok óta töröm a fejem azon, hogy mit írjak erről a nyakmelegítőről... Kötöttem hasonlót már itt és itt. Azt hiszem mindent elmondtam már.  
Miért szeretem őket kötni, miből kötöm őket, még azt is hogyan kötöm őket, szóval mindent, ugye? 
Ezt a darabot a piros kabátjaimhoz készítettem. (Igen, több is van, akkor is, ha éppen nem férek bele mindegyikbe.). Amennyire szeretem a piros kabátokat, mindig úgy érzem, valahogy "vissza kell venni" belőlük, és erre a szürke/fekete/fehér egy kis pirossal megszórva jó megoldásnak látszik. 
Ez nem az első ilyen darabom volt, és nem is az utolsó. A zoknifonal készletem szinte végtelen, és a színvariációk is annak tűnnek. Hmm, legközelebb talán egy rózsaszínest kellene? Vagy egy kéket narancs kontraszttal? 

Fonalak: egy rakás maradék szürke / fekete/ fehér zoknifonal, közöttük egy kevés pirossal. 
Kötőtű: 3 mm knit pro körkötőtűk. 
(a kardigánról itt olvashattok részletesebben)
Fotók: Varga Norbert
Fonalak egy rakás maradék, különböző  szürke / fekete/fehér zoknifonal, és egy kevés piros közöttük. 

Nincsenek megjegyzések: