2021. március 19., péntek

Szivárvány

Még decemberben, a legsötétebb téli napokon, fényre és főleg színekre vágytam. 
Mér régóta szerettem colna szivárvány színű zokniz... és szerencsére a Lana Grossa szivárvány színű szója/ gyapjú fonala épp felbukkant a Müllerben. 
Szokás szerint hagyni akartam, hogy a színek vigyék a prímet, maga a zokni egyszerű, a szokásos módszeremtől annyiban tértem el, hogy a rövidített soros orr helyett a legvégén kezdtem, és onnan haladtam felfelé, mert szerettem volna megtartani a színek eredeti sorrendjét.  
Még be sem fejeztem a zoknikat, amikor úgy dötöttem, kesztyűt is szeretnék, így visszamentem még egy kis fonalért. 
A kesztyűk is a szokásos ujjánál kezdett darabok, onnan a csukló felé kötve, hogy a fonal minden centiméterét ki tudjam használni. 

 Fonal: Lana Grossa Soya
Kötőtű: Knit Pro Zing, 2 mm
Fotók: Noebert Varga

Nincsenek megjegyzések: