2013. szeptember 18., szerda

Én készültem...

A szombati Gyapjúnapra...
Ahogy korábban említettem, szombaton a World Wide Spin In Public (Fonjunk nyilvánosan) világnappal egyidőben újra megrendezzük a gyapjúnapot. Én, szintén szokás szerint ott leszek, a kéziorsós fonásért leszek felelős.
Természetesen viszek sok-sok kézzel festett színes fonnivalót, és fonalakat.
Készítettünk zöldeket...
Rozsdás narancsosakat...
Lilákat...
Pasztellszíneket...
Kékeket
Pirosakat
Vadonatúj selyemcukor színeket
Különleges selyem és kasmír tartalmú fonalat.
 Én már mindegyikbe beleszerettem... remélem másoknak is tetszenek majd...


4 megjegyzés:

Mázsa Viki írta...

Azt a kupacot ott a kezedben már küldheted is! :D

B.Kata írta...

ÓÓÓÓÓ! Pont ez a téma érdekel igazán. Remélem, ott leszünk mi is!

Timici írta...

Tobbe beleszerettem en is mar igy fotorol is ;)

Pamacska írta...

Én is készülök nézelődni! De jó lesz élőben látni ezt a sok finomságot!...