2023. január 27., péntek

Teszt, ez egy teszt... az Aidah ruha.

Mielőtt azt hinnétek, hogy megint feladtam a blogolást...

Az a helyzet, hogy MINDEN létező 18. századi ruhát is meg akarok varrni, még akkor is, ha nem túl sok helyre tudom felvenni... De pár darabbal mindenképp bővítenem kell a választékot. 

A piros ruha, amit 2021 nyarán készítettem eredetileg gyakorlódarabnak készült, hogy kipróbáljam és megtudjam, merre az arra a 18. századi varrással. Imádom azt a ruhát, a hibáival együtt.

Az egy 1780-as ruha, ami elég jó a feltörekvő polgárság képviselőjének, de, ha attól a karaktertől el akarok mozdulni (mondjuk felfelé, Mária Terézia és udvara irányába), más kell, korábbi divat szerinti, finomabb, elegánsabb anyagokból. 

Amikor a Scroop Patterns kijött az Angelika ruhával jelentkeztem a tesztelésre, de nem kerültem be, de újra elküldtem a jelentkezést, amikor a testvérruhához, az Aidah ruhához kerestek tesztelőket. Így pillanatnyilag ezen dolgozom.

65 oldal, és ebben a varrásleírás nincs is benne.
Néhány órával és egy teljes tekercs cellux-szal később...
Az első próbadarab...
Az eleje ívének igazítása.
A háta nem rossz, bár egy kicsit szűknek tűnik.
Egyelőre itt tartok. 
Folyt köv.



Nincsenek megjegyzések: