2010. december 30., csütörtök

Karácsonyi ajándékok negyedik rész

Mrs Beeton a hugomnak. Tizenéves, erőteljes goth tendenciákkal (sok fekete, de mellette sok romantikus darab), kb egy éve szerett bele, amikor a Raverly-t nézegettük együtt.
Volt "véletlenül" két gombolyag Rowan kidsilk fonalam a készletemben Kafe fasset színekben.És színben illő gyöngyök is... Hmm, a készletem, elég terjedelmes ahhoz, hogy nagyjából bármihez amit kötni támad kedvem találjak benne fonalat..
Megkötni nem volt nehéz, bár ez volt az első alkalom, hogy kötés ELŐTT fűztem a fonalakra a gyöngyöt. Mivel az összes fonalat el akartam használni, ráadásul a bordás részt a csuklónál hosszabbra szerettem volna mint az eredeti mintában volt, ezért csíkosan kötöttem. (csak nem tudom békén hagyni a mintát, még ilyen kis darabnál sem...)

Azt hiszem tetszett neki... nekem biztosan, annyira, hogy magamnak is akarok sajátot...
Az én karácsonyi ajándékom pedig... Ez lapult a dobozban amit apukámtól kaptam:
Klassz, mi? Remélem ezentúl (még) jobb képeket fogok tudni nektek mutatni. A régi masinát a saját személyes fotósom, Kristóf fiam kapta meg, az eredeti cél is az volt, hogy neki legyen saját gépe.

Nincsenek megjegyzések: