2011. július 11., hétfő

Visegrád

A hétvégi időjárás ugyan brutálisan meleg volt, de mivel ez a nyarunk is úgy alakult, hogy nem fogok tudni szabadságra menni, és hosszabb időt eltölteni Kristóffal, így hétvégi programokkal próbálom pótolni.
Ezen a héten a Visegrádi palotajátékok voltak soron.
A vásári tömegben fonós barátnémmal, Adriennel találkoztunk, végre jót beszélgethettünk, nagy meleg és a tűző nap ellenére még fontunk is...
Bár az előadásokra nem fizettünk be, Kristófnak is jutott élmény...
Életében először igazi lovon ülhetett...
Patkót kovácsolt...

Én ajándékkal tértem haza, Adritól kaptam ezt a delfines nyakláncot...(társaságnak ahhoz, ami mindig a nyakamban van).
Kristóf pedig a modell-fotós tudományát gyakorolta..

4 megjegyzés:

Macus írta...

Nálam valamiért nem jelennek meg az új bejegyzéseid, most is máshol láttam meg, hogy írtál. :(

Macus írta...

Na,most megjelent.

peony írta...

Pedig végre írtam...kettőt is

bucilla írta...

Klassz kis programotok volt:)