2011. augusztus 3., szerda

Öltözködési szabályok

Az új munkahelyemen az öltözködési szabályok szigorúbbak, mint bárhol, ahol eddig dolgoztam. Spaggeti pántos felső, kilátszó tetoválás abszolut tilos.
Ez már magában is elég lenne megmagyarázni a boleró kötős mániámat, de ha hozzáadjuk, hogy egy csomó turkálóból származó olyan fonalam van, ami nem igazán elég semmi komolyabbra, de túl jó, ahhoz, hogy otthagyjam... Ez kevesebb mint két és fél gombolyag Patons márkájú, zokni/sport vastagságú tisztagyapjú fonalból készült.
A fazon ennél egyszerűbb már nem is lehetne, csak egy téglalap, aminek a két szélén 2.5 cm bordáskötés van. Az "ujjarész" összevarrása után felszedtem a szemeket, és körben is kötöttem úgy 2.5 cm-nyit bordás mintával, hogy ne legyen annyira "nyers".
A csipkemintát valamelyik német mintagyűjteményes újságban találtam, sokkal egyszerűbb, mint, amilyennek látszik.
A fotókat természetesen Deli Kristóf készítette :-)

6 megjegyzés:

KicsiKató írta...

Nagyon szép és milyen jól áll!!!

bucilla írta...

Ez is igen csinos kis darab lett:)

Verocs írta...

Nagyon csinos vagy benne!! :) a fotósod pedig ismét jó képet készített!

Kriszti írta...

Nagyon szuper lett a boleród.

Hasonló okokból kezdtem el én is egyet vagy az elsőt? Majd kiderül. :)

Namata írta...

Nagyon csinos vagy benne !

micuska írta...

Szép vagy és romantikusak a képek. Így lát téged Kristóf (is).