2013. január 29., kedd

Vizsgaidőszak, avagy még élek

Többször említettem már, hogy úgy két éve nagy fába vágtam a fejszémet...
A Budapest Bankos búcsú után számot kellett vetnem, és szembenéznem bizonyos dolgokkal, aminek az egyik eredménye a felismerés volt, hogy bármit tudok, nem érek vele semmit ha nincs róla papírom...
Egyetemre jelentkeztem hát, ami mindenféle előnyökkel jár, például kéthetente legalább öt óra vonatutazással (ummm, zavartalan kötésidővel), meg hátrányokkal, többek között házifeladatok, beadandók írásával, meg vizsgaidőszakkal. Egy ilyennek köszönhető, hogy kissé eltűntem az utóbbi időszakban.
Az egyik számomra kedves óránk volt az ún. "academic writing" ahol mindenféle hosszabb-rövidebb esszét kellett írni különböző stílusokban. A tanárunk a formát adta meg (osztályba soroslás, argument, counter argument, és hasonlók) de témát sohasem, azt mondta mindig érdekesebb szabadon választott témában készült írásokat olvasni. A dolgok természetéből adódóan, az én témáim alapvetően a repülés, és a kötés-fonás körül forogtak (Vajon tényleg érdekes volt teljes kiképzést kapni a fonás-kötés szépségeiről?). Az elmúlt hónapokban többen is kértétek tegyem fel ide legalább a kötésről szóló írást, de a többit is olvasnátok.
A kötésről szóló fordítását a következő postban olvashatjátok, a többit egy külön oldalra gyűjtöm össze. Az eredeti az angol nyelvű blogon lesz olvasható.
U.I.: Köszönetet kell mondanom Angelának, a rengeteg segítségért, amit az esszék írásában nyújtott.




Nincsenek megjegyzések: