2013. december 23., hétfő

Cserebere fogadom

A Facebookos kötős csoportokban időről időre szerveződnek ilyen-olyan csere-berék, de mindig nagyon óvatosan közeledtem hozzájuk, vagyis inkább sehogy, vagy ha mégis, akkor úgy, hogy adni akartam valakinek, valamit, és nem nagyon érdekelt mit kapok, nem volt semmilyen elvárásom.
Nem kellett volna ehhez az állásponthoz ragaszkodnom...Csillagtól kaptam ajándékot ( Akinek rendes neve is van, Erika, de csillagként jegyzi magát a facebookon, és én személyesen is így hívom :-) )
Jó időbe beletelt mire elfogadható képet tudtunk készíteni, a szemeszter végi hajtás, beadandók egymás hegyén hátán, rövid nappalok, ráadásul sötét felhős időjárás... próbáltunk fedett helyen fotózni, de szinte használhatatlanok voltak a képek... És az én Ajándékom (igen, így nagybetűvel) megérdemli hogy épkézláb képek készüljenek róla. Hiszen tökéletes. Pont ilyenre vágytam. Szeretem a színét, az anyagát, a mintáját, mindenét. Köszönöm.
(Az én ajándékomról külön írok...)

Nincsenek megjegyzések: