2016. november 9., szerda

Flóra

Én tényleg igyekszem, hogy szinte mindennap posztoljak valamit, de emberből vagyok, nem gépből, és néha az élet, vagy a munka közbeszól.
A hét első két napját az amerikai utcai ételekkel töltöttem, és mindenféle trükkös, lefordíthatatlan üzleti nevekre próbáltam magyar megfelelőt találni, és újabb párszáz módon lefordítani a "Delicious" felkiáltást. Gondoltam arra, hogy írni kellene, de a lakást sem hagytam el azóta, hogy szombaton este, a Gyapjúnap után, beestem az ajtón.

Ma megmutatom a nagy "harácsot", amit szombaton szereztem... két egész gombolyagot vettem a DROPS Flóra fonalból. A fonal maga nagyon tetszik. A Nepal és a Lima fonalat is imádom, mindkettőből kötöttem már, és a Flóra fogása és tapintása is tetszik. Korábban azt gondoltam, hogy a Karisma fonal behelyettesítésére lesz jó, de most úgy gondolom, talán inkább a Drops Alpaca fonala helyett tzdjuk majd jobban használni. Már írtam, hogy szeretem, ha a kötött anyagom tömörebb az átlagosan elfogadottnál (ha ehhez hozzáadjuk, hogy alapból lazán kötük, máris kiszámolható, miért kezdem a próbakötéseket az ajánlottnál 2 mm-el kisebb tűkkel). Amennyire imádom az Alpaca fonalat, mindig az az érzésem, hogy kicsit... lötyi...plötty... A Flora tömörebbnel tűnik, szóval.. majd meglátjuk. A színeket kissé sápadtnak találom, de biztos vagyok benne, hogy egy többszínű fair isle-t is össze lahet rakni belőle, és ha nagyon szorul a hurok, talán arra is találok valakit, aki néhány motringot befest ;-)
Két színt vettem:
Valami sapkára gondoltam, valami olyasmit, mint a Selbu modern, de mégsem azt, már többször is megkötöttem, pillanatnyilag a könyökömön jön ki.
Azt is érzem, hogy a Flóra jókora pofont ad, a magamnak kiadott fonalvásárlási "tilalomnak" (na jó, mondjuk szabályoknak), de erről később,
És ebbe botlottam bele, elég jó ötletnek tűnik... nem kellene megcsinálnom?

1 megjegyzés:

aarkus írta...

Jó kis színek, bár nem az itt megszokott kavalkád. Meglesem majd ezt a fonalat én is.