2019. április 19., péntek

Mánia?

Mindezenközben, azt is megpróbálom összeszedni, hogy mi történt az elmúlt évben...
Tartozom egy vallomással. A kötés, a fonalak, és a kézimunka kivételével van még egy mániám. A kedvenc zenekarom. A 2010-es évek elején ahogy itt-ott hallottam a dalaikat a rádióban, mindig felkaptam rájuk a fejem, de amikor úgy döntöttem érdekelnek eléggé ahhoz, hogy egy koncertjükre is elmenjek... vagy másfél -két évngsehogy sem sikerült. Még az egyetemre jártam, mindig colt egy dolgozat, egy vizsga, a Mesterségek Ünnepe a várban, Chis balesete, és hasonlók...
De, amikor végül eljutottam.. A szám is tátva maradt. Ott ez a pasi, kijön a színpada, a szíve, a lelke ott a kezében, s nyújtja a közönségnek.." tessék, a tiétek". Olyan őszinteség, életigenlés árad belőle...

Az évek során elég komoly érdeklődést sikerült összeszednem, olyannyira, hogy az ismerőseim irtak, ha egy koncertjük itt vagy ott felbukkant... láttad? Igen sok eseményen ott voltam, és ez az érdeklődés tavaly már mániává nőtte ki magát, és ennek eredményeként még több koncerten álltam az első sorban...
Ó, igen sokan gondolták, hogy nem vagyok normális, sőt, gondoltak mást is, bár azt hiszem, az én koromban azét már annál okosabb vagyok...
 (a vízbentáncolós koncert után :-)
 A híres szakálhúzogatós... Soha nem mondjátok, hogy nem MEREK megcsinálni valamit...

A koncerteken egy sor rajongóval is jó barátságot kötöttünk, például Hajnival, akinek életében történő nagy váltását együtt ünnepeltük, hol máshol, mint SZBB koncerten, Szegeden... (ott más is történt, de erről talán majd később.


Vagy Bea, aki a KOBUCIban is csatlakozott hozzánk.

Mert ugye az első sorban mindig a legjobb fazonok állnak..például én :-) ... és Például Eszter.

Őszintén szólva, ez nemcsak Balázsékról, és a zenekarról szólt, de legalább annyira rólam is... hogy életemben először MEGTEHETTEM. Elértem a munkámban, munkabeosztásomban pénzben, gyereknevelésben, egyszerűen az életemben arra a pontra, hogy megtehettem, hogy ha Kecskeméten, ha Székesfehérváron, Balatonfüreden, Szentendrén, vagy máshol koncert van, rántok egyet a vállamon "oké, akkor menjünk koncertre.." Tudok venni koncertjegyet, oda tudok utazni, tudok rá időt szakítani, stb... Ezt éppannyira élveztem, mint  koncerteket.



Olyannyira, hogy tavaly megkaptam a legtöbbet utazó rajongó címet.. sőt megdöntöttem az egy év alatt legtöbb koncertre járó rajongó rekordját is...
Olyannyira, hogy amikor két nappal a születésnapom előtt koncert volt, a színpadról köszöntöttek fel, és a kedvenc dalomat csak nekem játszották.

A legjobb születésnapi ajándékom volt... és a legjobb szülinapom.
(Fotók: Varga Nobert, és deli Christopher)

Nincsenek megjegyzések: