2019. június 2., vasárnap

Honeybeast

Nem adtam fel a kézimunkát, bár elismerem, hogy a hangsúlyok kissé eltolódtak. Dolgozom jónéhány dolgon, de sokkal tovább tart befejezni valamit, és az ilyen események között eltelt idő is jóval hosszabb.
Az élet viszont folyik, nézzük hát a legutóbbi koncertet, ahol péntek este voltunk.
Honeybeast.
Nem ismertem őket, de N és Chris kedveli a bandát, úgy voltam vele, miért ne. A múlt héten a Belfesten ingyenes koncertet adtak, de elég későn értünk oda, N pedig nem az a tipus, akit a tömegen át be lehet rángatni a harmadik sorba... Ha időben kiérünk, az első sor oké, de a többi...Messzebb állunk meg, aminek az volt az eredménye, hogy csak a fények foltjait láttam (a látásom ijesztő tempóban romlik, de ez egy másik történet).
A múlt pénteken újabb koncertet adtak, az egyik kedvenc koncert-helyszínemen, a Kobuciban.
A Belfest után azt mondtam akkor nyilvánítok véleményt, ha LÁTOK is valamit belőlük...
Nos, bár a dalok néhol kissé túlságosan hasonlóak, eléggé bejövős...bár messze nem annyira, mint egy bizonyos másik Banda...
Képek.


















Fotók: Varga Norbert

Nincsenek megjegyzések: