2019. június 30., vasárnap

Utolérős...

Amelyben megpróbálom utolérni magam... Ugye egy hónapja nem írtam, megpróbálom hát néhány bejegyzésben mi történt...
Nógrád... a Nógrádi vájátékokon táncoltunk, renenszánszban... részben azért is hagytam abba az írást, mert újra szétcs**-tem a vádlim... minden valószínűség szerint részleges szalagszagadást produkáltam, a mai napig nem tudom, hogyan fejeztem be az aktuális táncot... pont ugyanúgy, pontosan egy évvel később, ahogy tavaly is sikerült, csak akkor a bal lábamban, azidén a jobban. Mint tavaly is, az idén is legalább 2-3 hetembe került, mire újra rendesen tudtam járni, és a tánccal még most is óvatos vagyok :-(
Itt még gondtalanul mosolyogva...



 És itt ár komoly fájdalmakkal... 


A képeket Bátori Gábor készítette.

3 megjegyzés:

Alma írta...

Kedves Peony!

Szeretném megkérdezni, hogy hol tanultátok a táncokat, mert a barátnőmmel reneszánsz táncházat tervezünk, egyenlőre az élőzenét gyakoroljuk hozzá.
Gyönyörűek a ruháitok!

Üdv, Tünde

peony írta...

Kedves Alma! A hagyományőrző csapatomnak, a Mare Temporisnak van haladó (fellépő) tánccsoportja, de kezdő reneszánsz tánctanfolyama is. Többet a weboldalunkon: http://www.maretemporis.hu/index.html találsz, és kapcsolatba tudsz lépni a vezetőkkel a FB oldalon keresztül is: https://www.facebook.com/maretemporis/

(Köszönjük, a legtöbb ruha saját készítésű :-) )

Alma írta...

Nagyon köszönöm az infót! :)