2010. augusztus 9., hétfő

Rossz voltam

És shoppingoltam.
Stresszelem magam, és frusztrált vagyok, és ilyenkor vásárolni kezdek. Talán jobb mintha innék, vagy cigarettáznék, ráadásul szerencsére turkálókban élem ki magam, de a bankszámlám ígysem örül. És most ne is beszéljünk arról, hogy került hozzám hét darab fehér felső a kedvenc márkámból (igaz mind különböző fazonú)...
Hagyatkozzunk most csak ara amiről ez a blog szól (leginkább). FONAL. Mmmmm.

Telefont kaptam a múlt héten, a kedvenc turimból szólt a néni, hogy fonalat kapott... gondolhatjátok milyen gyorsan jelentem meg. Ezt találtam:

Csak Angela kedvéért itt van részleteiben is. A képek feltöltése közben vettem észre, hogy a piros csomagról a kép bal alsó sarkában nem készítettem képet. Úgy 50-60 deka piros tiszta pamut fonal, kicsit buklészerű, de nem igazá. Csak mintha a két szál összesodrása közben az egyiket kicsivel lazábbra hagyták volna. És a többI:
Tweedes, vastag-vékony pamutfonal. Az alapszíne világos zöld, de mindeféle szín megjelenik. Két gombolyag volt.Talán egy cekker?

KB 100 gramm egyágú "fingering" vastagságó. Világos kékes-zöld. Azt hiszem Jenny-nek tetszene :-). Egy sál talán?

Hat gomolyag pamut szalagfonal. Az egyikben viszkóz is van és ettől fényes, klassz lehet ha a matt a testrésze valaminek (egy boleró talán?) a szegély pedig ugyanaz a szín fényesben.

Mindenféle zoknifonal. Nem túl sok zoknit kötök, bár mostanában többen is segítettek, és egy zokni jópofa köszönőajándék lehet, nem?

Némi mosógépben is mosható tiszta gyapjú:

És ezek amik bár különböző márkájúak, de a vastagságuk és a minőségük hasonló.Tiszta gyapjú, a lila alpacca és merinó keveréke.

Hát ez volt a múlt heti sex... Sex... vagyis Stash Enhancing eXperience (fonalkészlet gazdagító élmény).

5 megjegyzés:

nöné írta...

Nagyon klasszak a szerzeményeid!

Gabella írta...

Ó, jaj, de szép! Én is akarok fonalturit! De nincsen!!!!!!!!!!!

zazálea írta...

Kalapemelés! És mondd, hol van ez a turi, ha szabad tudni? :o)))

Macus írta...

Gabellához csatlakozom...

Timici írta...

csodásak a fonalak! jó lenne ha én is tudnék ilyen szuper turkálót, de sajnos nem tudok:(