2011. február 9., szerda

Rosamund lilában

A figyelmesek már láthatták ezt a kardigánt a pilisi gyapjónapról készült képeken, ez volt amit január elsején kezdem.
Rosamund kardigánja a 2009 őszi Interweave knittingből
A fonal Lana Grossa Royal tweed, amit Regula barátném hozott Bécsből.40dkg-ot használtam, az utolsó méterig elfogyott.
Egyetlen dolgon változtattam, gombok és gomblukak helyett hurkokat és azokat a kis fa...akármiket, most nem jut eszembe a neve, használtam.jaj és adtam az oldalához egy kis extra fogyasztást-szaporítást a szebb derékvonalhoz.
igazán gyors darab volt, néhány nap alatt sikerült befejeznem... Képeket készíteni, az már más kérdés...

3 megjegyzés:

nöné írta...

Én is kiszúrtam Rajtad:o) Ezzel egyidőben másnál is láttam, meg is tetszett, a ravelryn végignéztem mind a 26 oldal projektet, le is ixelgettem a mintát, már csak a próbakötés hiányzik.
Ötletes a gombolásmegoldás, és a fonalad is klassz!

Timici írta...

szuper lett! nagyon jól áll:o)

bucilla írta...

Nagyon klassz, a szín is, a fonal is, a fazon is:) és a gombolás nekem így sokkal jobban tetszik mint az eredetin.