2012. február 28., kedd

Turikirálynő


Nagyon megtetszett az előző bejegyzésben mutatott piros-szürke zokni színkombinációja, és egyre azon törtem a fejem, hogyan adaptálhatnám egy pulóverbe.A legegyszerűbb megoldás egy gyors kör a Barkában lett volna, de most úgy döntöttem a gigantikus fonalkészleteimet csapolom meg.Egy kis ide-oda pakolászás után néhány motring Patons tweed fonallal bukkantam elő.
Volt úgy két (vagy három?) gombolyag a sötétszürkéből, négy-öt a világosabból, már csak egy kis pirosat kellett találnom hozzá...Az összetétele nagyon érdekes, mert a gyapjú mellett len szálakat is tartalmaz.
Nagyon egyszerű, nyakánál kezdett raglán, a bordás passzérészek kontrasztos pirosból.

6 megjegyzés:

Vera írta...

Csak fekete alapon felkiáltó jelek vannak....
Tegnapi zoknik nagyon jók.... nekem tetszik... én még egy felet sem készítettem...Szép napot!

nöné írta...

Jaj, de furi. Nekem is felkiáltó jelek, illetve újfajzta kommentablak.

zazálea írta...

a kommentablak érdekes,a pulcsi meg szépséges, friss

Cserny Cherry Ildikó írta...

Szuper! A forma, a színek... nagyon jók! Egy ideje ilyesmi karcsusított pulcsin gondolkodom.

Irenka írta...

Nagyon jó lett, gratulálok! A színek, a csíkozás, a hosszú passzé az ujján - nagyon tetszik!

Brigi írta...

nagyon jok a szinek!!