2012. szeptember 24., hétfő

Nyári orgona

Az ötletet egy horgolós újságban látott kép adta. De horgolásleíráson magyarul is csak akkor tudok elmenni, ha rajz is van hozzá, nemhogy németül... Ráadásul minél jobban néztem, annál több változtatni valót találtam rajta.
Az eredetiben a háta egy egyszerű téglalap egyik oldaltól a másik felé horgolva. De a minta írányított, így én középről haladtam kifelé a két oldal felé, hogy szimmetrikus maradjon. Az elejét is szimmetrikusan horgoltam, de rávarrot sálgallér helyett összevarrás után az elejét tovább horgoltam, és folyattam a nyaknál körben.
Az ujját kicsit tölcsér formájúra akartam készíteni, így minden egyes minta egységben hét helyett nyolc, majd kilenc pálcát horgoltam.
A díszítő virágokat fejből horgoltam, és szabálytalanul, elszórva helyeztem el.
A fonal turkálós szerzemény volt, egyenetlen sodatú pamut/viszkóz/akril keverék.

Nincsenek megjegyzések: