2012. szeptember 3., hétfő

Heti fonós-egyévnyi ősz

Ami azt jelenti ezeket a ragyogó őszi színeket sok-sok hónapon át fontam az orsómmal.
Gyapjú korában ilyen volt.
Közel egy évig ez volt at "utazós" fonásom, ezt vittem magammal az orsón mindenfelé, megjárt több kötős találkozót, néhány szegedi utat, járt a tavalyi Mesterségek ünnepén a várban. Közben az orsó elvesztette a fejét, hosszú időbe telt mire találtam valakit aki meggyógyítja.
végül csak elkészült. De 200 grammnyi volt a gyapjúból, és egy részét vastagabbra akartam készíteni, amit a rokkán fontam meg.
A vékonyabb, csipkefonal végül 120 grammyi lett, és úgy 1000-1100 méter.
Búcsúszóil még egy közeli kép...cdak mert ezek a színek olyan varázslatosak.
fotók: Rigó Tamás/Nyerges Veronika

3 megjegyzés:

aarkus írta...

Na erről beszéltem! Micsoda színek!

King.art írta...

Tényleg varázslatos, az Ezeregyéjszaka jut eszembe és örülök, hogy nekem is lapul itthon egy pici ebből :)

szaberka írta...

csodaszép-csodaőszi:)