2013. február 5., kedd

Azt kötöm amit prédikálok...

vagyis tényleg szinte mindenhez készítek próbadarabot...Elsősorban azért, hogy megismerjem a fonalat, hogyan viselkedik, milyen szemsűrűséggel lehet jól kötni, milyen tűvel lehet szép kötésképet kapni, hogyan viselkedik mosás után...
Egy-egy mintát kipróbálni, begyakorolni...
Bizonyos színkombinációkat próbálok ki, működik-e amit elképzelem, vagy két lehetőség közül melyik működik jobban (ebben az esetben a világosabb pirossal kötöttem végül) 
 És ez a legújabb projektemhez készült...

3 megjegyzés:

Paat írta...

Én pár sort kötök csak és fel is bontom:) Ez viszont jó sok, összevarrhatnád patchwork takarónak:)

aarkus írta...

Olyanok, mint a katalóguscédulák a könyvtárban: kis méretben mondanak el minden fontos adatot az adott műről. :-)

Macus írta...

Szép nagy kupac. :))

A múltkori kötésről szóló bejegyzésed szövegét elvittem "hozzám", odaírtam, hogy Tőled van, belinkeltem a blogot is.

Ugye nem baj?