2016. augusztus 17., szerda

Az a bizonyos pár nap ...Mesterségek Ünnepe

A nyár jött és ment, vele együtt a legjobb szándékaim a Blog rendszeresebb vezetésére... De a mai bejegyzés nem maradhat ki...
A mesterségek Ünnepe holnap nyit, és én felkészültem... tonnányi kézzel festett gyapjúval, fonallal, egy csomó sáltűvel, orsóval, és persze kézzel festett fonallal...
Mindenkit várok holnaptól vasárnap estig.
néhány kép kedvcsinálónak
Baby Alpaca Selyem
Zoknifonalak
Alpaca/Selyem csipkefonal
Még zoknifonal
Vadselyem... elsősorban szövéshez, de bevállalósoknak kötéshez, horgoláshoz is
Szivárvány mindeféle szöszön, mindenféle változatban, minden mennyiségben
Pasztellek..
Még sárgákok is... (Tudom, tudom, de ez annyira sárga, amennyire...)
Mályvák, rózsaszínek, türkizek, petrol... Maris inspirálta színek...
Vámpírakták, a Vámpírok bálja, avagy a vérpiros tündököl
Impresszionisták...
A könyvelő...
Balaton..
Tengerpart
Ez van, amikor a maradék festéket ráöntöm némi maradék szöszre...
És néhány véletlenszerűen válogatott kép, csak úgy...





Ott találkozunk!

3 megjegyzés:

aarkus írta...

Gyönyörű virágcsokorral köszöntöd az ünnepet, sok sikert, jó találkozásokat odafönt! :-))

z.ili írta...

Kedves Anett!
Találkoztunk a várban, és nemcsak találkoztunk, hanem én bele is szerettem több motring alpakka és selyem fonalába. Nehéz volt a választás mert nagyon szép színeket festett, végül két motringot sikerült választanom, egy türkizkék és egy zöld-barna őszi színűt. Terveim szerint vállkendőt készítek belőlük, amint befejezem a csipkemintás stólát amit mutattam. Örültem, hogy megismerhettem. Remélem, hogy találkozunk még és lehetek még a vásárlója. Üdvözlettel: Ili
www.zugmann.hu/ili

peony írta...

Eszter, köszönöm. Igazán szívet melengető néhány nap volt.

Ili, örülök, hogy találkozhattunk, és bízom benne, hogy ez nem egyetlen alkalom lesz.