2017. március 12., vasárnap

Adósság - Peerie Flowers sapka...újra

Miközben nyakig vagyunk a báli öltözék(ek) készítésében, és kétségbeesetten próbálom utolérni magam a munkámmal, a képek között kutakodtam, valami posztolnivalót keresve... Ekkor jöttem rá, hogy ezt a sapkát eddig csak belülről mutattam...
Rögtön azután, hogy az Ingrid pulcsimat befejeztem az imádatos Flora fonalból, még nagyon fel voltam turbózva a friss fonalszerelemtől, és azonnal valami újba kellett kezdenem a maradékokból.
A minta Kate Davies, Peerie Flowers sapkája, és csak anyit mondhatok, ha szeretitek a Fair Isle sapikat szerezzétek be, mert nagyszerű minta.
A sapiból karácsonyi ajándék lett a gimis barátnőmnek, aki (nem) mellesleg Kristóf keresztmamája is... azt mesélte, egyszer az 1-es villamoson utazott, amikor azt vette észre, hogy valaki figyeli... majd ugyanez a valaki odament hozzá, és megkérdezte ő készítette-e a sapkáját..."Nem a barátnőmtől kaptam..." válaszolta... "Anettől??? mert ő köt ilyeneket..." LOL, ha már az utcán is felismerik az ember munkáját...
Minta: Peerie Flowers
Fonal: DROPS Flora
Kötőtű Knit Pro Signature 3,5 mm.
Képek: Christopher Laurent Deli

1 megjegyzés:

aarkus írta...

Ez jó, ez a villamosos sztori. A sapi meseszép, és ráadásul vidám is. Klassz!