2020. május 12., kedd

Nyitva!

Mármint az I Love Textil, az. Közel két hónap után a normalitás icike-picike árnyéka visszatérni látszik.
A múlt héten időpontom volt a kozmetikushoz, és, amikor lemondta, hát én sírva fakadtam (kellene csinálnom egy listát az okokról, ami miatt sírva fakadtam az elmúlt hetekben... vagy nem. Az biztos, hogy volt köztük néhány igazán fura is.) Annyira ki vagyok már éhezve arra, hogy másokkal is N-n és Chrisen kívül másokkal is kapcsolatba kerüljek. Úgy értem mindkettőjüket szeretem, és ha életem végéig már csak két emberrel beszélhetnék, ők lennének azok, de mégis...
Mindenesetre csak bemerészkedtem a városba, de a váci utca és környéke elkeserítően üres volt.
Ezen a héten azonban úgy tűnik, az üzleteknek kezd elege lenni, és apránként újra nyitnak.
Mint az "ócsóanyagos", lánykori nevén I LOve Textil, ami jó sok sza**, vagyis sámomra értéktelen dolgot árul, de időnkémt igazi kincsekre is lehet náluk lelni. Mint most.

Nem mintha úgy igazán szükségem lenne anyagra, vagy akár helyem lenne eltenni...de...
Hát akkor reméljük, hogy a dolgok talán jobbra fordulnak... egyszercsak. 

Nincsenek megjegyzések: