2024. augusztus 6., kedd

Július

Milyen július? 

Ó, az, azzal a borzalmas hőhullámmal, amikor épp csak a túlélésre tudtam koncentrálni? 

Aha, az, amelyik munka, varrás és egyéb kézimunka-szempontjából abszolút kuka-pozitív. 

Volt ugyan pár fellépésünk, például a szépséges kastélyban, Dégen, ahol a kastély éjszakája rendezvényen a századfordulót idéztük fel.


Én a századforsulós nyári bringás cuccomban osztottam az észt a századforduló sportjáról (és persze az odavezető útról), miközben az járt a fejemben, hogy amennyire nem vagyok jóban a századfordulóval, és annak öltözködésével ez az öltözék nem rossz. Más mint az átlagos, vicces, és persze imádom azt a kisvirágos mellényt- 

Voltunk a Visegrádi Palotajátékokon is, talpig reneszánszban, Betaric királynő udvarhölgyeit megidézve.

A tavasszal varrt zöld reneszánsz ruhámat viseltem, egy kék köpenyt "giorneát" adtam hozzá, amit még a tavasszal kezdtem el, de nem fejeztem be... most ki kellett találnom, hogy záródjon, és hogyan varrjam fel rá a díszítést. 
Kétszer is voltam a DeLaMotte palotában, ahol táborozó gyerekekkel beszélgettünk a 18 századról és a Habsburgokról. 


Mindezen közben... néhány koncert és fesztivál is befigyelt... 







Ugyanakkor, közben, csak a hőséget próbáltam túlélni. Épp csak annyit dolgoztam, amennyi a túléléshez muszáj volt... Voltak olyan napok, amikor 34°C -ra ébredtünk a hálószobában, és mivel ugye 10. emeleten lakunk keleti és nyugati ablakokkal, el tudjátok képzelni... Néha úgy éreztem elolvad és szétfolyik még az agyam is, gondolkozni sem tudtam, a legegyszerűbb fordításra sem tudtam koncentrálni... Még azt is kívántam, bárcsak olyan helyen dolgoznék, ahol mindennap be kell menni egy irodába. Mármint légkondis irodába, na. 
Most úgy tűnik vége, és remélhetőleg a dolgok jobbra fordulnak. Blogírás fronton is.

1 megjegyzés:

Kósa Márta írta...

Fantasztikusakat tudsz! Ezek a ruhák... (A meleg visszatér, nálunk a Duna hűsítő hatása kb 5 fokot jelent, kézimunka helyett napi több óra locsolás.)