2014. augusztus 15., péntek

Szolgálati közlemény- Mesterségek ünnepe

Egy teljesen másra irányuló telefonbeszélgetés hirtelen fordulatot vett, és következtében negyedszer is átszerveztem az augusztus 20 körüli napjaimat... az utolsó utáni pillanatban érkező meghívásnak annak ellenére örültem, hogy két éve megfogadtam, soha többé nem megyek másként, mint nézelődő látogatóként.
 A hívó személyt, viszont rendkívül kedvelem, és nem tudtam nemet mondani... Így pánikszerűen rendeltem némi gyapjút. és belevetettem magam a festékes edényembe.
A már meglévő gyakorló orsók mellé Enikő készített néhány igazán különleges darabot...Így kipróbálni, gyakorolni is lehet a fonást.
Az Újvilág udvarban (térképet itt találtok) találtok, a Szolnoki Kézműves kör sátránál.
Festéshez, pedig stilszerűen tűztem fel a hajam... épp csak egy ecset volt kéznél...

Nincsenek megjegyzések: