2017. február 20., hétfő

Yarnlovecahllenge -útközben.... avagy a péntek és a vonatoskólás képek.

Tudom, rosszblogger vagyok, és ezt a kihívást rendesen elbuktam. Megpróbálok majd néhány témát pótolni, de látom, hogy mindet nem tudom majd... sőt valószínűleg, ha egyáltalán, akkor sem sorrendben teszem majd.

A mai témát azonban nem hagyhatom ki. :-) Tudjátok, hogy későn, a negyvenes éveimben mentem egyetemre, és öt évet töltöttem azzal, hogy oda-vissza vonatoztam a Budapest és Szeged közötti 190 kilométeren, ami  alapesetben 2,5 órás út, ha nem történik semmi a vonattal... de általában valami történt. A szabályom az volt, hogy a vonaton nem tanulok, nem írok házit, és nem dolgozom, nem csinálok semmi munkával/tanulással kapcsolatos dolgot (Ezt a legtöbb esetben be is tartottam... kevés kivétellel.) Akkoriban kezdtem el a "mindenfelé kötök" képeket, a Budapest Park-beli koncertttől, A 4-es villamosig, mindenhonnan, később, ahogy az egyetem átvette az uralmat az életem fölött, és egyre több időt töltöttem a vonaton, ezek a képek is egyre gyakrabban készültek a vonaton. Mivel általában pénteken utaztam, ráadásul rengeteg kólát iszom, és így szinte kikerülhetetlen volt, hogy egy üvek vagy doboz ott lapuljon a képen, ezekből lettek a FB oldalam rendszeres "pénteki vonatos-kólás-kötős" képei. Ha a FB-on a #vonatoskólás hashtagre kerestek, jónéhányat meg is találhattok.
Később az egyik kötőscsoportomban külön kértem, hogy utazós-kötős képeket posztoljanak, és ezt sok kötős átvette (a legtöbben nem is tudják, honnan származik az egész). Itt pedig egy montázs az évek során készült képek egy töredékéből.


Nincsenek megjegyzések: