2019. március 31., vasárnap

Beöltözve Velencében

Unjátok már a velencei képeket? Én nem tudom megunni.. többezer kép készült az utazásról, és bár láthatóan vannak kedvenceim, mindig találok valami újat...
Ahogy a korábbi bejegyzésben említettem, van valami varázslatos abban, ha beöltözve megy az ember a karneválra.
Sok ruhához képest az én reneszánsz udvari ruhám egyszerűbb volt... de szeretem viselni.
A ruhát tavaly nyáron készítettem, a felső réteget a giorneát csapattársamtól, Gizustól kaptam kölcsön.




Kedvenc kézműves által készített manócipőmet Velencében is megsétáltattam.













A kedvenceim...
Tükröződve.
Most akkor ki kit fűz?
A fiatalember a reneszánsz köpeny alatt buggyos nadrágot, és piros harisnyát viselt....
Estére, közel 30000 lépés után, kissé elfáradva...

Nincsenek megjegyzések: