2019. március 28., csütörtök

bréking nyúz: kötöttem valamit!

De tényleg. Nem mintha nem molyolnék folyton így is, varrok is, még kötök is, de sokkal kevesebbet, mint régen, és a dolgok befejezése a korábbinál is elérhetetlenebb távolba került...
De az Újévi Pulóver mégiscsak elkészült valahogy, és le is fotóztuk, Olaszországba menet, úközben.
Szlovéniában megálltunk a postojnai cseppkőbarlangnál, és a predjamai várnál. .A pulóverem épp megszáradt az indulás reggelére, így összekötöttem a kellemest a hasznossal, és csináltunk néhány fotót.
Igen, még emlékszem, amikor az újévi pulcsit három-négy nap alatt kötöttem meg... ez most kereken két hónapig készült, de eről nem akarok beszélni...
A fonalat egy fonal turiban vettem, 50 % gyapjú, 50% pamut, de jóval vékonyabb a Drops Cotton Merinójánál, inkább zoknifonal vastagságú. 
A minta a DROPS (mi más) 186-7 Belle Epoque, de szokés szerint a fonal teljesen más, más a kötéspróba és a szemszámok. A digaramokat és a kardigán alapszerkezetét hasznéltam, onnan meg mentem a sajét fejem után.

 (Fotók: Norbert Varga).

Nincsenek megjegyzések: