2010. november 14., vasárnap

Dolgoznom kéne

Mert vagy százhúsz oldalnyi fordítani való figyel az asztalom sarkán... de nem megy, az agyam mint egy vattacsomó, és félóráig kell olyan kifejezéseken mint az aerodinamikai középhúr, amit egyébként álmomból felriasztva is tudok...normális körülmények között.
Mindegy, addig is itt ez az egyszerű sapka, amit egy kollégámnak kötöttem, úgy kb egy nap alatt. A srác okos (legalábbis ami a számítógépeket illeti) sokat segített, amikor a mostani helyement elkezdtem dolgozni. Ki tudja miért, MINDIG van valamilyen fejfedő rajta, (azon kevesek közé tartozom akik látták, igenis, van haja, nem is akármilyen, ráadásul elég helyes sapka nélkül is). Mindegy, most elmegy egy másik csoportba, és ez egy amolyan búcsú/ köszi a sok segítséget ajándék volt.

Amikor elkészült, Kristóf fejére húztam, ellenőrizni a formáját, aki le sem akarta venni többet, csak úgy szerezhettem vissza, hogy ígértem egy másikat csak neki.

De végül én győztem, és eljutott a tulajdonosához, aki a látszat szerint elégeett volt :-)

Nincsenek megjegyzések: