2010. november 22., hétfő

Fonóba mentem

Nézzétek.... Ezek a képek nem egy amerikai blogon jelentek meg egy fonós hétvégéről, nem, Ezek itt készültem, Magyarországon. Igen egy tucatnyi nő (Lányok asszonyok, kislányok), és rengeteg gyapjú. (meg angóra, megy láma, meg...)

Gondoltátok volna, hogy nemcsak van ennyi működő rokka az országban, hanem egy helyenre is össze lehet őket hozni?

Mondenkinek jutott valami. Van aki a kézi orsón gyakorolt, van aki rokkán, van aki a gyapjú fésülésével küzdött.

Volt mindenféle rokka, kis kerekű antik darab, és új igazi kétpedálos Ashford is

Én, megrögzött kézi-orsós fonóként rokkával gyakoroltam, és a fésülő dobbal, meg a festékes lábasba is beleütöttem az orrom.

Minden leányzó fantasztikus, és nagyszerű élmény volt végre személyesen is találkozni. Adrienn nagyszerű háziasszony volt (és köszönjük a szervezést), Rita klassz tanár, és mindenkinek a nevét sorolhatnám itt, egyenként.

Alig várom, hogy újra megtegyük.

Nincsenek megjegyzések: