2015. október 8., csütörtök

Nordic Summer

Akkor most térjünk vissza a (többé kevésbé) rendes műsorhoz, amely pillanatnyilag a kötés/horgolás-ból áll, és épp csak annyi fonásból áll, hogy az átlagos szemlélőt , hogy tényleg nem vagyok normális.
Na, akkor a kötés... hadd mutassak meg valamit, amit még a tavasszal kötöttem, de soha nem jutottam hozzá, hogy megmutassam... mostanáig.

Amikor a tavaszi, és nyári DROPS katalógussal dolgoztam, ez volt az a minta, ami megragadta a figyelmemet, és nem engedte el.Voltak persze mások, amik tetszettek, amiről azt gondoltam, hogy megkötöm majd, egyszer, ha lesz időm, meg hasonlók, de ezt nem tudtam félresöpörni, ez kellett, mindegy mi mást teszek félre miatta.
 Persze azt is tudtam, hogy nem Baby Merinóból akarom elkészíteni, mert a tiszta gyapjú fonal, és a nyár nekem annyira nem megy együtt. Viszont a Cotton Merinó fonalat azóta akartam kipróbálni, amióta kijött, és úgy döntöttem ennél jobb alkalmat nem nagyon találok... Hogy a kötéspróbája teljesen más? Kit érdekel, azt majd megoldom valahogy...nem?
Az egyetemnek hála, az unalmas, harisnyakötéses részeket az órák alatt letudtam...
a legkisebb méret számaival kezdtem. Mivel nem szeretem a háromnegyedes ujjat, a szegélymintából 5 ismétléssel kezdtem, majd annyi sort adtam hozzá, hogy teljes hosszú ujjat kaptam.
Minta: Nordic Summer a DROPS-tól
Fonal: Cotton Merino a DROPS-tól
Fotók: Christopher Laurent Deli

2 megjegyzés:

Bambuc írta...

Ez nagyon szép lett.

Egyébként pedig gratulálok az új munkádhoz a Kreatív horgolás újságban:-), már meg is vettem az első példányt.

L. M. Zsuzsi írta...

Álomszép!