2015. október 6., kedd

Ok okozat

Eddig csak az okozatot tudtátok, vagyis, hogy csendben voltam, nem posztoltam, de ma már az okát is nyilvánossá tehetem, és ez most, oly hosszú idő után először nem az, hogy nem mennek a dolgok, és ezt inkább magamban tartom, hanem....
 Egyszerűen elképesztően büszke vagyok...
Amikor néhány hónapja megkeresett Ildikó a Praktika magazintól, hogy a kiadó megvette a Simply crochet és Simply Knitting magazin magyar kiadásának jogait, és lenne-e kedvem közreműködni, éppen csak nem kérdeztem vissza, hogy van-e homok a Szaharában, esetleg árulnak-e Coca Colát Amerikában...Naná... Régóta vágytam arra, hogy a szívemhez oly közelálló két tevékenységet, a kötést/horgolást, és a fordítást ötvözve, a nyelvi akadályok miatt sokak számára elérhetetlen mintákat a magyar kötős/horgolósok számára használhatóvá tegyem. Már a DROPS minták fordítása hatalmas lépés volt, de a dologra ez a felkérés tette fel a koronát.
Szóval ma büszke vagyok, és hálás nemcsak az Univerzumnak, és Ildikónak, hanem minden kötős/horgolós társamnak, Nélkületek nem ment volna :-)

Nincsenek megjegyzések: