2016. december 26., hétfő

Pótlás

Kaptam Zsuzsitól egy doboz levendulás sütit...
De elfogyott, hát pótolni kellett.
Észrevettétek már, hogy vannak receptek, amiket csak egy valaki tud igazán jól megcsinálni?
Hiába adják meg a receptet, hiába próbálkoztok, mégsem lesz "olyan"?

Gizivel szoktunk sütni mézeskalácsot, ezerszer elmondta, ezerszer megmutatta, de hiába, ha én keverem be a tésztáját, nem lesz az igazi.
Ő ugyanezt mondja az én biscottimról. Odaadtam a receptet, jó sokszor csináltuk együtt, és mégsem...
Anyám töltött húsának a töltelékét, vagy a májpástétomát sem tudom utánozni...

A levendulás süti, meg akkor igazi, ha Zsuzsi csinálja. Persze, szeretem annyira, hogy nem várom ki, időnként csinálok is... és olyankor mindig megkérdezi, hogy akkor meg miért nyafogok. Hát ezért.

Nincsenek megjegyzések: