2020. január 6., hétfő

Újévi akadályok

Ó, az újévi pulcsi... Talán emlékeztek, írtam róla ittittittittitt, és itt, és tavaly is kötöttem, bár a szokásosnál jóval tovább tartott, míg elkészült (úgy két hónapba, hogy pontosabb legyek).
Amióta műsoron van, soha nem kezdtem ilyen későn, de folyton falnak szaladtam vele... és a legtöbb falat magamnak állítottam fel. Az évek alatt kialakult egy sor szabály: akármit készítek, magamnak kell (mégis csak az önző kötés nevében történik az egész). elsején kell elkezdenem, nem kötök mást, amíg nincs kész (kivéve egy olyan darabot amit sötétben - moziban, autóban este- is tudok kötni, pl egy zokni - tudva, milyen könnyedén teszek félre darabokat, ez nem is olyan könnyen betartható szabály)... és legyen piros. Az erre a játékra kialakított FB csoportban másoknak mindig azt mondom, a szabályok rugalmasak, mindenki úgy alakítja őket, ahogy akarja, nem kell, hogy piros legyen, nem kell, hogy pulcsi legyen, azt se bánom, ha nem kötött, stb. De magam felé sokkal kevésbé vagyok engedékeny... Nm, nem jó egy tavaly elkezdett darabot befejezni, de mivel régóta van egy félbehagyott adósságom, a lelkiismeretem nem engedi, hogy nagyobb, bonyolultabb dologba fogjak (amolyan 22-es csapdája ez), nem lehet valami egyszerűbb, kissebb -oszt jóvanaz-sem, és így toább, és így tovább... de miután pár napig nyafogtam a kérdésen, lebányásztam egy fonalas dobozt, eldöntöttem mi legyen, és 3-án vége elkezdtem...


1 megjegyzés:

Cserny Cherry Ildikó írta...

De vegul nem írtad, hogy mi is lesz ez a szepseg. :)