2021. január 26., kedd

Maradék

Az úgy volt, hogy még 2015-ben kötöttem egy kardigánt, DROPS fonalból, DROPS minta alapján. 

És maradt a piros és a szürke fonalból is.

Gyorsan elfeleztem, és elkezdtem egy csíkos zoknit kötni belőle, arra gondolva, milyen jópofa lesz a kardigánnal, meg mondjuk egy farmerszoknyával. Meg is kötöttem az egyiket, majd beleböktem a kötőtűt a megmaradt két kis gombolyagba, belepakoltam abba a kosárba, amiben akkoriban a futó projektjeimet tartottam, és rendesen elfeledkeztem róla.

Később, az évek során, amikor szükségem volt a kosárra egy-egy gyapjúnap, mesterségek ünnepe, vagy hasonló miatt, kiborítottam a cuccot, majd visszapakoltam. 

Néha felmerült egy átfutó gondolat, hogy csak meg kellene kötni a párját, mégis milyen jópofa lenne, de akkor sem tettem túl sokat az ügy érdekében. 
Aztán valami mégis történt. Az utóbbi időben, minta a zoknikötős hullámvasút felfelé haladó ágán lennék. Az elmúlt hónapokban több zoknit kötöttem, mint előtte összesen. Na jó, nem többet, de azért közel van. Annyira, hogy elgondolkoztam, hol a fenében lehetnek az évek során összevásárolt zoknikötőtűim. Ja, régi félbehagyott kötéseimben, ott. 
Ráadásul itt ez a lakásátrendezős, régicuccfelszámolós dolog. És miközben próbáltam eléggé összepakolni a nagyszobában a karácsonyfa kedvéért, a kezembe akadt az a bizonyos kosár, és úgy döntöttem felszámolom, ami benne van...

Egy csomó cuccot simán kidobtam belőle, de, ha már ott jártam, akár meg is köthettem a másik felét annak a térdzokninak. 
Egyszerű, orránál kezdett térdzokni, rövidített soros orral és sarokkal, és szaporításokkal, fogyasztásokkal a vádlinál. 
Szürke fonal: DROPS DElight. 
Piros fonal: DROPS Fabel
Kötőtűk: 2,25 mm
Fotók: Varga Norbert. 

2 megjegyzés:

Sinka Ágnes írta...

Nagyon jó lett érdemes volt megkötni😍

Főkolomp írta...

Nagyon klassz!!