2021. január 5., kedd

Rózsaszín korszak

Az egész ezzel a pár rózsaszín bakanccsal kezdődött...

Kicsit több, mint két éve, nem sokkal azután, hogy találkoztunk, N el akart vinni, hogy megmutassa nekem Plitvicét, Horvátországban. Ez az út nyilvánvalóan nem kevés gyaloglással járt, új bakancs kellett hát. Ezt a párat a Vaterán találtam, ismertem a márkát még Amerikából (Thimberland) és hát RÓZSASZÍN volt. Színes lábbelikkel kilóra meg lehet venni. Volt mellé egy turizott angora pulcsim is, hurrá. 

De ismertek, és a bennem bujkáló kisördögöt, meg a kényszert, hogy minden mindennek menjen a ruhámban. Szóval kellett az egészhez egy pár rózsaszín zokni. Mit ad isten, a fonalturis weboldalon épp felbukkant két gombolyag rózsaszín zoknifonal, megvettem, és elkezdtem egy pár zoknit... valamikor 2019-ben.  


És ezzel kiszabadult a szellem a palackból, ez csak a kezdet volt. Készüljetek fel egy rakás rózsaszín....cuccra. 

Folyt köv. 

Fényképek: Norbert Varga, 

Fonal: Ismeretlen eredetű "Sockenwolle", 

kötőtűk: : 2,25 mm Knit Pro DPN

2 megjegyzés:

Kósa Márta írta...

Plitvicéért bármit.
Talán még zoknit kötni is megtanulnék, hogy újra ott járhassak!

peony írta...

Márta, Plitvice valóban gyönyörű, de amikor ott jértunk, eszméletlen tömeg (is) volt, annak idején a FB-on mutattam róla képeket...